Thursday 4 November 2010

InsyaAllah





Cancer Preventing & Fighting Secret Weapon!

Hope is just seconds away...

Vitamin B17 Centre 013 9356301

Ya
Saya mahu mencegah teman saya, keluarga saya, dan diri saya dari menderita penyakit kanser maut, saya juga memahami jika ada orang yang mengidap kanser Biji apricot Raw adalah yang terbaik dalam merawat dan membunuh sel kanser

Ya
Ramai Saintis mendakwa apabila anda mengamalkan B17 insyaalah 100% anda tidak akan diserang kancer seumur hidup.

Ya
Biji Apricot mentah mengandungi laetrile. Laetrile telah terbukti berabad-abad lamanya membunuh sel kanser. Ini berlaku dalam banyak kes.

Ya
Selamat kerana Biji Apricot terdiri dari bahan semulajadi digunakan untuk rawatan kanser dan pencegahannya ( buah ).

Ya
Nilai ringgit untuk pencegahan kanser dan pengubatan, rawatan modern kos rawatan yang sangat tinggi puluhan hingga ratusan ringit, hanya 4% yang berhasil selepas lima tahun rawatan bagi semua jenis kanser.

Ya
Biji apricot Raw mengandungi VB15, Boleh memerangkap oksigen keatas tisu badan, anda mungkin tahu bahawa sel kanser tidak dapat hidup dalam persekitaran oksigen yang tinggi.


Ya Hubungi : 013 9356301

Ya, saya berminat untuk membeli Apricot Raw ini


No comments:

Post a Comment